måndag 13 juli 2009

Två lugnare dagar samt träningsplan v 29

Vi har vilat lite igår och idag, bara promenerat och tagit det lugnt, försökt att inte träna SÅ mycket. Han har fått göra några uppletande-korridorer för skojs skull. Idag var föremålet för roligt, så han rusa bara förbi mig med det.. *s* Igår var vi ute i blåbärsskogen med T och fick ihop 2 liter blåbär iaf. Blev paj och resten fryses in i väntan på att jag ska plocka så pass mkt att det blir sylt av det!

Träningsplan för veckan:
  • Fortsätta på ingångsträningen
  • Stimulikontroll på ställande och läggande under baklängesmarsh
  • Börja shejpa att stå från liggande(eller om det är lättare att börja med att ställa sig från sittande..)
Sen kommer väl jag säkert på mer som jag vill göra. Men jag övar på att ha rimliga mål. :)

1 kommentar:

Dvärghundspossen sa...

Ja vi ägare kan ju också behöva öva. :-)