torsdag 2 juli 2009

Klicker Camp i helgen

Imorrn bär det av, då åker jag ned med Tina till Tånga Hed i Vårgårda för att träffa lite trevligt folk från klickerforumet för att träna lite olika saker med vovvarna, på klickerskt vis!

Jag har svårt för att packa. Eller rättare sagt. Jag packar för ALLA omständigheter! Det kan regna, då ska regnställ och stövlar med. Det kan vara sol och varmt, då ska sådana kläder med. Och självklart kläder som passar till ett mellanläge! Sen måste man ju ha ombyte med sig, för man kan bli dygnsur antingen av att svettas eller av att det regnar. Samt badkläder, handduk, hygiengrejer osv. Samt hundsakerna. Fast de tar inte lika mycket plats.. Sen mat också! Jag har prioriterat bort en massa saker, som datorn, x antal böcker och en hel del klädesplagg.

Upptäckte nyss att jag saknar en beståndsdel i min utflyktsutrustning: KYLKLAMPAR! Men de flesta andra människor har sådana, så ska fråga runt lite! En bekant som bor i närheten visste dock ens inte vad detta var... Stadsunge ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra råd du gav i min blogg, att bara köra pepp-träning och strunta i momenten ett tag... Och ha det så jätteroligt! Du får hälsa Bacillen och Tajma från mej.
/Dvärghundspossen