söndag 5 juli 2009

Foton från klicker camp

Söta blöta Sota.

Platsliggning. Den lilla röda saken är Yoda!

Tillfällen då man är glad att man inte har en hund som njuter av att bada i gyttja ;)

Hera

Freddie och middagen.

Freddie

Bosse - världens coolaste papillon

Jag och Bacillen, som är av en ras jag har funderingar på att skaffa i framtiden.

Yoda, med resterna av Freddies kyckling..

Jag och Yoda.

Min snygga snygga hund.

Yoda


Alla dessa bilder har Per tagit, så all cred för snygga bilder går till honom! Själv fotade jag också lite, men de kommer i ett annat inlägg och har absolut inte samma kvalitet..

4 kommentarer:

Emmy sa...

Trevlig blogg. Har en fundering bara angående att ge en hel rå kyckling till en hund, det är ju så delade meningar kring det. Ska man ge fågel eller ska man det inte? Gäller f-ben bara kokta ben eller när finns faran?

Ida Eklöf sa...

Tackar! Svar på frågan om ben: Alla ben kan ges råa, det är kokta ben som är skadliga för hunden.

Per T sa...

Tack själv för en trevlig helg! Å måste ju bara säga att Yoda är riktigt fotogenic! Hoppas resan hem gick fint!

Maria&Hera sa...

Tack för en trevlig helg! Det var roligt att få träffa er! Han är verkligen snygg Yoda!