lördag 15 augusti 2009

Planering v. 34

Denna vecka tänker jag fokusera på detta i vår träning:
  • Filtlekar - ligga både uppbunden och lös på filt i närheten av andra hundar
  • Min egen position i ff samt ställande/läggande under gång
  • Högersvängar, både mitt eget fotarbete samt Yodas position
  • Tandvisning - börja kedja ihop momentet mer på allvar
Förhoppningsvis blir det sökträning även denna vecka med klickerforumet. Har rätt mycket i veckan, ska på plastfarfars begravning på tisdag och det är väl inte det mest upplyftande man kan ägna sig åt om vi säger så. :( Kommer nog vara kvar en eller två nätter i stugan utanför Arboga och vila lite efter det. Vecka 35 börjar skola, ska bli skönt med lite mer rutin på vardagen och lite intellektuella utmaningar. En av böckerna i min kurslitteratur har den härliga titeln "The Government and Politics of the European Union". Det är en utmaning kan jag säga... :P

Inga kommentarer: