måndag 31 maj 2010

Lite uppföljning om kisseriet

Jag skrev för några dagar sen om att jag oroade mig över Yodas kisseri. Nu är det normalt igen, det kanske är svårt att kissa normalt när matte springer efter honom försöker titta på kisstrålen så fort han lyfter benet.. Däremot har matte åkt på sin "årliga" urinvägsinfektion. Det visade sig att jag var hos läkaren samma datum förra året med en urinvägsinfektion då med. Så nu går jag på penicillin.

Förutom att jag är rätt ömklig för att jag har ont så är det skönt att det är jag som är sjuk och inte Yoda! Jag har ingen smärttröskel, men föredrar att själv känna var som är fel på mig än att försöka gissa vad som är fel på Yoda.

2 kommentarer:

Jeppsson sa...

Hoppas då verkligen att det var falskt alarm! Ja om man står och vrålblänger på hunden så fort han lyfter på benet så är det väl inte konstigt om han kommer av sej. ;-)

Anonym sa...

Jag känner igen mig, jag går också och kollar strålen. Klart man är orolig.