söndag 22 november 2009

utvädering v. 47 samt mål v.48

Uvärdering v. 47
- Platsliggning: ligga aktivt 20 s inomhus (klarar bra, målet uppfyllt)
- Slalom: säkra ingångar på en port rakt framifrån, oavsett om jag står på höger eller vänster sida. (funkar, inte 80% varje pass men han har nu en klar bild om att han ska röra sig mellan dem.)
- Apportering: Hålla annat föremål än apportbocken stabilt i 10 sec. (jag har tränat på träföremål istället..)

Mål för v. 48.
- Platsliggning: 1 min inomhus.
- Slalom: fortsätta med säkra ingångar oavsett min position. Jobba igenom "halvmånen". Få en säkerhet att springa genom två portar. Eventuellt börja flytta andra porten.
- Fritt följ: jobba med att han går längre bak, det vill säga inte går för långt fram.

1 kommentar:

Malin & Ella sa...

Vad duktig du är som sätter upp veckomål och utvärderar dem! Jag som tyckte jag var ambitiös när jag skrev en översiktlig träningsplan för klass 2... Oj oj oj, vad mycket det blir att jobba på...