söndag 7 juni 2009

Hälsat på Häxan Crux.

Idag var jag och Yoda och hälsade på Crux i sitt nya hem, nu när hon fått bo in sig ett tag där och de lärt känna varandra lite mer. Hon har det verkligen toppen, de passar så bra ihop hon, Jessica och John. Är så härligt att se hur bra hon trivs och hur nöjd hon är med sitt nya liv som stadsråtta! Hon bor i en fin våning på Strandvägen, så fantastiskt fin lägenhet!

Var kul att se hur hundarna agera mot varandra nu när de inte setts på ett tag. Yoda var stormförtjust kan jag säga! Han sprang och tokfnattade och visste inte vart han skulle ta vägen! Båda har växt mentalt och i karaktär av att vara ensamhundar, det ser jag verkligen nu, och ser hur bra det är för Crux att få vara ensamhund och få ALL uppmärksamhet. Hon har verkligen mognat på flera sätt. Jag känner verkligen att jag tog rätt beslut, för det värmer verkligen att se hur mycket hon växt i sig själv och hur Yoda även han växt i sig själv av att vara ensamhund. Men de var väldigt glada över att träffa varandra! Var så kul att se hur samspelet mellan dem ändrats lite, Crux är inte lika odrägligt valpig längre. :D Jag är bara så himla glad för att det funkar så bra hos dem, att jag sett det med egna ögon.

Inga kommentarer: