måndag 5 april 2010

Äntligen lite träning. :D

Började igår träna lite lugnt med honom inomhus, för vi båda är så uttråkade. Tränade en del greppande av diverse föremål, fasthållande och nosduttar både med och utan föremål. Gick väldigt bra, han var så himla träningssugen! Idag så tränade vi samma sak, och filmade dessutom. Det går jättebra så länge jag håller på mina kriterier och inte vimsar till det, vilket jag gör i filmen... ;)

Greppande, hållande och nosduttar. from ida eklof on Vimeo.



Efter att tröttnat på youtube och deras töntigheter att klippa bort ljudspåret så sökte jag mig till Vimeo. Problemet är där dock att om man inte betalar för sig så får man vänta en timme på att klippet ska bli tillgängligt. Mitt tålamod är inte sååå stort. Men när den väl kom upp så är det ju helt okej. Får se vad jag använder mig av i fortsättningen. Tar gärna emot tips om detta!

Inga kommentarer: