tisdag 2 mars 2010

uppdatering.

Idag fick min något understimulerade hund ett litet lydnadspass ute i snön, på en mikroskopisk parkering, men den var plogad och tom! Blev lite kedjor FF, högersvängar, inkallningar på gångväg, ställande under gång och sådär. Korta pass med massa fart, går inte riktigt att pausa frysnissen när det blåser och snöar ute..

Helgen börjar närma sig, och jag är väl i upplösningstillstånd. As usual. Att åka iväg på saker där jag inte har koll på grejer är inte min starka sida om vi säger så. Men det ska nog gå okej. Har fixat vandrarhem och sånt, bestämt att jag ska besöka farmor som bor på vägen dit, samt eventuellt en kusin. Ska bli spännande. Mest spännande ska ju shejpingkursen bli såklart! :D

2 kommentarer:

cecilia sa...

Hoppas det blir roligt på kursen!

Anonym sa...

Det kommer bli toppen med kursen. Kör du bil? I så fall får du köra försiktigt.
Tina