torsdag 18 mars 2010

Spralleman blir 3 år!

Yoda fyller 3 år imorgon, men jag kan inte hålla mig och måste leta upp de äldsta och de nyaste bilderna på honom! Lilla hjärtat, vad han krallat på sig ändå om man jämför honom med när han var 9 månader!


Detta är innan jag skaffade honom, en bild jag fått skickad till mig. Han är 5-6 månader på denna och det känns som ett under att öronen står upp idag ;)




Tre ovanstående bilder är på honom när jag bara haft honom i några veckor, 9 månader gammal och en tanig unghund!



Och här en bild bara för någon vecka sen! Snygga killen!

HIPP HIPP HURRA !!! :D :D :D

4 kommentarer:

Sandra sa...

Stort grattis lill Y!!! :-)

Kickan sa...

Grattis i förskott Yoda!! Hoppas du får ett hemsytt magskydd mot uppstänkande slask i födelsedagspresent!! ;-)

/Kickan och noffarna

Ida Eklöf sa...

Kickan: Han har redan ett tunnt bra regntäcke för sånt, det gäller bara att matte kommer ihåg att sätta på det ;)

Yoda tackar för gratulationerna, han hälsar att han vill ha maaaaat ;)

Malin sa...

Grattis på fölsedan igen Yoda! De blir stora fort...
Just visättraplanen tror jag kan ta ett tag, den ligger ju på norrsidan om en skogsknalle och brukar vara snöig/isig rätt länge - men du som bor där kanske har mer koll på hur det ser ut för tillfället?