fredag 11 december 2009

Anmäld till kurs.

Nu har jag anmält mig till shejpingkurs till våren, och skickade iväg en förfrågan till mina föräldrar om jag kunde låna deras bil 6-7 mars. De tycker sådana frågor är mycket underliga, eftersom de antagligen inte har planerat in helgerna i mars redan nu. Ska de till landet är det inga problem, så skjussar jag dit dem och sen tar jag bilen och kör vidare till Örebro ;)

Ikväll ska jag och Yoda iväg på julmys. Jag har kokat en massa olika kolor till oss människor. Yoda får inget sånt. Han är bättre i magen nu men får endast ris och pyttelite uppblött torrfoder. Imorrn kommer vi närvara på hund09 större delen av dagen, mellan 12-15 sitter jag och spralle i dvärgpinscherklubbens rasmonter ifall ni vill kika förbi. ;) Ska koka lite kyckling åt Yoda för det blir mycket för honom imorrn, att inte ha någon bra belöning när han uppför sig känns inte alls aktuellt. Han mår iaf prima i magen nu, men vill inte riskera det genom en massa omagvänligt godis.

2 kommentarer:

Linnea & Silva sa...

Vem är det som håller i kursen? Jag skulle också vilja gå något sånt där... :)

Ida Eklöf sa...

Det är hos Fanny och Thomas jag ska gå, klickerklok.se :)