torsdag 25 mars 2010

Hundlogik och operationsnojja.

Enligt hundlogik, eller rättare sagt Yoda-logik, så ska man sitta i knät på folk som kommer hit som inte är så hundvana, alternativt lite rädda för hundar. Kommer det folk hit som VILL ha honom i knäet så är han inte lika klängig. Men beter de sig lite osäkert så är det bäst att hoppa upp i deras knä, utan att fråga! Knashund!

Vi har tid för operation på tisdag. Det börjar närma sig och jag är rätt nervös, och tänker på precis allt som kan gå fel. Att de i telefon sa att de brukar hålla dem kvar över natten efter operation vid sådana här operationer, för risken för komplikationer, lugnade mig INTE! Fast han är ju i bättre händer där än här om det skulle bli komplikationer första dygnet. De ska ju in och skära i kisseriet, så det måste ju funka efteråt. De sa att det kunde bli så att de fick göra en ny urinrörs-mynning(heter det så?), och då ser jag framför mig att kisset kommer ut i ett hål mitt på snoppen istället för längst fram... Vilken syn! Bara han blir bra så. Och kissar han så lär han ju inte heller kissa ned frambenen längre, så man får väl se det positivt...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kommer gå jättebra. Vi håller alla tummar och tassar här.
Kram